owlcatsandtea replied to your post:owlcatsandtea replied to your post:did you fuck a…

no butDID YOU FUCK A PIZZA?????

PIZZAS ARE FOR EATING

owlcatsandtea replied to your post:did you fuck a pizza

JESUS AHAFASDHAHC

Did you do this

cdwalker:

Everyone else is asleep an’ I got some weed. Like fuck I ain’t gonna use it. 

Jus’ knock on th’door or whatever.

Yeah. Okay.

did you fuck a pizza
Anonymous

why

cdwalker:

Anythin’ with meat works.

I’m high as fuck right now. Don’ really care what I eat, honestly.

You’re—

[Well then.]

…I’ll be by when I can.

[mumblegrumble]

…need to get some hair dye or something…

[grumblegrumble]

cdwalker:

image

that’s fuckin’ hilarious

Uh.

Ahem.

What, uh. What kinda pizza d’you want?

cdwalker:

Apparently not.

Tissues, prob’ly.

Tissues and pizza?

Sounds like my kinda date, e-eheh…

cdwalker:

Fuckin’.. some infection is goin’ ‘round an’ I didn’ know I was a carrier for it ‘til it was too late. I ain’t sick but I can still spread that shit.

Hanna’s already sick. We’re waitin’ on a cure from Sherlock.

…Still waitin’.

Hopin’ it’ll come b’fore it gets too bad. It ain’t fatal but.. Egh.. Not really that much better. 

Sick? Can never catch a break, can ya.

You need anything besides pizza? 

cdwalker:

If y’don’ mind jus’ droppin’ it on th’doorstep an’ then leavin’.

Don’ think you wanna stick ‘round for too long. Got kind of a quarantine zone goin’ on. 

Do you trust the rats around here that much?

…Quarantine? What’s going on?